Podľa predbežných údajov zaznamenala spoločnosť v 1. štvrťroku tohto
roka tržby na úrovni približne 5,3 miliardy eur. To znamená rast na
organickej báze zhruba o 3 %.
Darilo sa najmä spotrebiteľskej divízii Consumer Brands, kde tržby
dosiahli 2,6 miliardy eur a organický rast predstavoval 5,2 %. Zvýšili
sa však aj tržby v divízii Adhesive Technologies. Dosiahli zhruba 2,7
miliardy eur a rast na organickej báze predstavoval 1,3 %. Podrobnejšie
údaje o vývoji tržieb za 1. kvartál zverejní Henkel 8. mája.
Spoločnosť zároveň zlepšila odhad vývoja tržieb a upraveného zisku na
akciu na celý rok. V marci očakávala, že rast tohto zisku na akciu za
rok 2024 sa bude pohybovať v rozmedzí od 5 % do 20 %. Teraz odhaduje, že
rast dosiahne 15 až 25 %.
Čo sa týka rastu tržieb na organickej báze, firma najnovšie predpokladá,
že za rok 2024 dosiahne 2,5 až 4,5 %. V predchádzajúcej prognóze z
marca počítala s ich rastom o 4 až 5 %.